Emarkable

Emarkable del av Accessible Brands

Accessible Brands – När digital tillgänglighet stödjer varumärkets identitet och upplevelse. Seminarum hos Swedma 8 maj kl 9-10 2024 - Fullbokat!

Länk till seminariet.

Accessible Brands har en unik approach för företag och varumärken som inte vill tappa igenkänning och kraft i sin digitala varumärkesupplevelse när EU:s nya tillgänglighetsdirektiv träder i kraft.


Tidigare har den här lagen bara gällt offentliga organisationer och myndigheter, men den 28 juni 2025 kommer även kommersiella företag att behöva göra anpassningar i sin digitala närvaro. Varumärkets uttryck är viktigt för både kundupplevelsen och affären – vi hjälper företag att hantera det cross-funktionellt.


Accessible Brands är en kollaboration mellan tre specialistdiscipliner inom områdena:

Digital tillgänglighet, UX, CX, datadriven kommunikation och digital varumärkesupplevelse.


  • James Göransson, Senior UX och tillgänglighetsrådgivare – Trippple Rainbow
  • Gabriella Evelina Britth, Senior Art & UX Director – Trippple Rainbow
  • Nichlas Spångberg, CX Consultant – Emarkable
  • Pepe Larsson, Head of Strategy & Innovation – Smicker


Kontakta oss gärna via formuläret, länk tv för en kostnadsfri inledande konsultation, vi berättar gärna mer. 


Håll också utkik efter de föredrag som vi håller i olika sammanhang runt om i Sverige

Let's work together!


Your first appointment is free

unsplash