Accessible Brands – När digital tillgänglighet stödjer varumärkets identitet och upplevelse. Seminarum hos Swedma 8 maj kl 9-10 2024 - Fullbokat!
Accessible Brands har en unik approach för företag och varumärken som inte vill tappa igenkänning och kraft i sin digitala varumärkesupplevelse när EU:s nya tillgänglighetsdirektiv träder i kraft.
Tidigare har den här lagen bara gällt offentliga organisationer och myndigheter, men den 28 juni 2025 kommer även kommersiella företag att behöva göra anpassningar i sin digitala närvaro. Varumärkets uttryck är viktigt för både kundupplevelsen och affären – vi hjälper företag att hantera det cross-funktionellt.
Accessible Brands är en kollaboration mellan tre specialistdiscipliner inom områdena:
Digital tillgänglighet, UX, CX, datadriven kommunikation och digital varumärkesupplevelse.
Kontakta oss gärna via formuläret, länk tv för en kostnadsfri inledande konsultation, vi berättar gärna mer.
Håll också utkik efter de föredrag som vi håller i olika sammanhang runt om i Sverige
Your first appointment is free
Copyright © Alla rättigheter förbehållna