Många företag har investerat stora summor i CRM- och Marketing Automation-system. Men alltför ofta blir de dyra och underutnyttjade resurser.
Känner du igen det? Vill du göra något åt det?
Vi vet att många företag sitter idag med dyra CRM- och Marketing Automation-system som inte levererar det affärsvärde de borde. Ofta beror det på bristande strategi, låg användning eller att systemen helt enkelt inte är rätt anpassade till verksamhetens behov.
Vi genomför en grundlig översyn av era befintliga system och hur de används i dagsläget.
Vi analyserar inte bara systemen i sig, utan även hur de faktiskt används i er verksamhet. Målet är att bedöma om de är rätt anpassade utifrån era behov, tillgängliga resurser och affärsmål.
Som oberoende partner ser vi till att era investeringar i verktyg faktiskt driver försäljning, effektiviserar marknadsföring och stärker kundrelationer – istället för att bli kostsamma och underutnyttjade resurser som slukar pengar av marknadsföringsbudgeten. Vi har stor erfarenhet att hjälp bolag på ett smidigt sätt byta system om det behövs.
Fyll gärna i vårt formulär inför ett konsultationsmöte här.
Om Emarkable - Med vår erfarenhet och expertis stöder vi dig i en komplex, datadriven miljö att möta kundens förväntningar och att lyckas med CX, Marketing Automation, CRM-aktiviteter och lojalitetsprogram. Tillsammans skapar vi meningsfulla och mätbara skillnader för det viktigaste du har - dina kunder, deras lojalitet, engagemang och lönsamhet.
Över 25 års bred erfarenhet inom digital marknadsföring och affärsutveckling. Hon har startat och drivit flera bolag inom media, marknadsföring, kommunikation, SaaS och finansbranschen. Startade och drev som VD, organisationen för digital marknadsföring, IAB Sverige under 11 år.
Medgrundare av Emarkable AB.
Pionjär (1999) inom datadriven, digital marknadsföring och automatisering. Har stor expertis och erfarenhet inom Marketing Automation, BI, datavalidering och AI. Arbetat med många välkända varumärken och skapat ROI och framstående mätbara resultat. Han vet hur man maxar användningen av moderna MA-verktyg, har själv utvecklat verktyg under drygt 20 år. Idag specialist på marknadens ledande verktyg. Medgrundare av Emarkable AB.
Här ger vi fyra nycklar för att du ska nå framgång!
Många företag har investerat stora summor i CRM- och Marketing Automation-system. Men alltför ofta blir de stående som dyra, underutnyttjade resurser. Varför? Jo, för att de saknar en tydlig strategi och samarbete mellan avdelningarna.
You can also contact us by filling in your message to the left.
Copyright © Alla rättigheter förbehållna